Artist & product promotion

Our story

In december 2008 richtte Annemie Arnauts Kardini op. Annemie deed haar eerste muzikale ervaringen op bij LC Music. Daar werkte ze onder andere met Axl Peleman, Dolfijntjes, Levellers, Michel Bisceglia, Ojos de Brujo, Rocco Granata, Souad Massi, Sven Van Hees , Starfucker, Tinariwen en Wigbert. Met al die knowhow besloot ze na enkele jaren om onder de naam Kardini als onafhankelijk promotor aan de slag te gaan.
Wat kan Kardini voor u doen?

Als “independent artist promotor" plugt en promoot Kardini een artiest.

Pluggen is airplay verkrijgen bij de verschillende radiozenders en tv-stations. Kardini biedt de plaatjes persoonlijk aan bij de muzieksamenstellers, met de nodige tekst en uitleg. Door de jarenlange opgebouwde contacten zorgt Kardini ervoor dat een single optimaal in de kijker wordt gezet.

Promoten van een album is in de eerste plaats naambekendheid verwerven. Het doel is om alle relevante radiomakers, muzieksamenstellers en muziekjournalisten op de hoogte te brengen van het nieuwe album om zo recensies in de wacht te slepen. Kardini regelt interviews, tv-optredens en organiseert persdagen.

Kardini was founded in December 2008 by Annemie Arnauts. She gained her first musical experiences with LC Music. At LC Music, she worked with artists like Axl Peleman, Dolfijntjes, Levellers, Michel Bisceglia, Ojos de Brujo, Rocco Granata, Souad Massi, Sven Van Hees , Starfucker, Tinariwen and Wigbert. With all the knowhow she obtained after a couple of years, Annemie decided to work as an independent promoter under the name Kardini.
What can Kardini do for you?

As “Independent artist promoter" Kardini promotes and plugs artists.

Plugging is obtaining airplay with the various radio and TV stations. Kardini is offering the singles with the necessary explanation personally to radio producers. Because of the long-term relationships Kardini has build up with all its contacts, singles are put in the spotlight optimally.

Promoting an album is in the first place gaining a reputation. The target is to notify all the relevant broadcasters, music journalists and radio producers of the new album in order to get reviews. Kardini arranges interviews, TV appearances and organizes press days.